úterý 23. dubna 2013

School love




4.Díl

"Naruto!"Zavolal na něho rudovlasý chlapec.
"Gaara?Co ty tu?"
"Nesmím chybět na žádné akcičce."Usmál se.
To je pravda,Gaara je snad jediný kluk co odmítl každou.Dokonce i Greese.(Nejhezčí holka na škole)Říká že čeká na tu pravou.
"A co ty tu?Jseš na odchodu?"
"No..."Vlastně jsem..na můj odchod uplně zapoměl."...jo."Poškrábal se na hlavě.
"Škoda..tak čau ve škole."


-Při cestě domů-
*vzdechnutí*Nudně kopu do kamínku..co tak asi teď budu dělat.
Někdo Naruta popadl.

"Kam si šel?"Zeptala se.
"Co tebe to zajímá.?"Její oči..
Chystala se Naruta políbit ale on jí přiložil ruku na ústa a odvrátil hlavu."Co to zase děláš."
"To co chceš."
"Hinato.Ty mě ale nechceš..že jo?"
Chvíli bylo ticho.
"Takže ne..Hinato mě tohle vážně vytáčí.Nebaví mě jak si se mnou hraješ.V rohu flirtuješ s klukama a potom jdeš za mnou a políbíš mě.A jako třešnička na dortu je to že děláš jako by se nic nestalo."
Hinata se na Naruta dívala.
"Zase svádíš?Víš že ti neodolám ale..nechci tě políbit."Nesmí mě zlomit.
"Nesvádím!"Její hlas zněl jinak.Uplně jinak.
"Svádíš.."Chci ten hlas slyšet znova.
"Ne.."Vyplázla jazyk.
"A proč..proč mi to vůbec děláš?"
"Víš Naruto.To že jsem tě políbila ve mě něco probudilo.Je to pocit chtivosti,přímo mě k tobě táhne.Jenže já tě k smrti nenávidím.Není to ironické?"Tenhle je jiný!Ne takový co jsem chtěl slyšet..roztomilý,nevinný.
"Hinato?Ty..měníš hlasy víš o tom?"
Hinata se zakoukala a potom dala ruce pod prsa."Já vím."
Znova nastalo ticho.
"No já..víš.už bych měl."
"Jo.Já vím."Hinata zavřela oči a koktavě řekla:"Pro..pro..promi...-"
"Nemusíš to říkat.Musí to být pro tebe těžké."Vzal jí pod bradou a dlouho se jí díval do očí.
Hinata viděla že jí chce políbit ale její tělo ztuhlo.Chtěla se ubránit polibku ale vůbec se nepohla.Jenže on jí nechtěl políbit,pouze se dotkl jejíh rtů a usmál se.
Poté odešel a ni se neotočil nebo nevrátil.Nechal jí tam stát...

-Druhý den-
Naruto seděl v lavici se sluchátkami na uších.Všechny ignoroval,byl duchem uplně mimo.
Myslím na ní..její reakce.Když jsem se dotkl jejích rtů tak ztuhla.Říká že mě k smrti nenávidí a přitom se ode mě nechala skoro políbit.
"Naruto!Sakra!Neemař!Pojď učitelka tě volá do ředitelny!"Zavolal Sasuke a sundal mu sluchátka,
Naruto se jako bez duše zvedl a s rumama v kapsách šel do kabinetu.

*klep,klep*
"Dále!"
"Volala jste mě?Zeptal se Naruto zpoza dveří.
"Jo pojď sedni si."Řekla s úsměvem na tváři.
Naruto se posadil a koukal se na učitelku zeměpisu.
"Chtěla jsem se tě zeptat na pár věcí."Do ruky si vzala papíry.
"Co to je?"Zeptal se když papíry Naruto uviděl.
"Dotazník,formulář..co já vím."zasmála se a potom mávla rukou."Dělám si legraci!Je to přihláška na TU tvou školu."
"Jako myslíte TU školu?"Naruto zaostřil.
"Ano.."
"Ale..to..vy..ono..ta..přihlášku nedostanete jen tak!"Usmíval se od ucha k uchu.
"Já vím,poslala jsem jim tvojí zprávu ale byla trochu upravená.A oni poslali přihlášku!"
"Na školu Sanihil se dostanou jenom ti kteří umí .. vy víte co."
"Já vím,a proto jsem jim napsala.Tady,zítra mi to přines."
"Děkuji!Moc!Moc moc děkuji!!!"Naruto vyšel ze dveří a nadšeně se koukal na přihlášku.Do někoho narazil.
"Au!"Všude se rozletěly papíry.
"Promiň já..já..-"
"Ty idiote!"Potom se osoba zvedla a koukal se na toho debila."Ty..Naruto?"Hned změnila hlas.
"Promiň Greese."Usmál se začal zvedat papíry.
"To je dobrý!Já to-Au!"Chytla se za nohu.
"V poho?Gree,bolí tě noha?"Ptal se ustaraně Naruto."Já jsem idiot."
"Né..jenom mě aspoň doveď za Tsunade."Řekla a opřela se o Naruta.Přikývl hlavou,a vzal jí do náruče."No já myslela že..nemusíš mě nést."
"Vadí ti to?"Zeptal se a koukl se na ní modrýma očima.
"N...ne..."Byla ztracena v jeho očích.
Všichni se za nimi otáčeli.Naruto se pouze usmíval a vkuse se omlouval.









Žádné komentáře:

Okomentovat