sobota 11. května 2013

School love

5.Díl THE END

Když přišli k sestřičce řekla že to má jenom zvrtnuté.
"To jsem rád ..ale i tak.Promiň."Naposledy se usmál a potom se koukl na papíry které vlastně celou dobu držel."Chceš ještě odvést do třídy?"Zeptal se.
"Né já tam dokulhám."Pomalu se zvedla ze židle a jakmile našlápla šla k zemi.
Hrdinka ..
"Já ti pomůžu .."Nemůžu jí přece takhle nechat .
"Né já to zv-"


"Pomůžu ti do třídy ať se ti to líbí nebo ne."Okřikl Naruto Greese.Ta se nechala zvednout a kulhavě došli ke třídě.

"Naruto chtěla jsem mluvit o .."Hinata se zarazila když viděla Jak se na něho Greese věší.Naruto si Hin všiml ..už byla naštvaná.
"Ahojky Hin."Nevinně se usmál.
"Čau."Odpálkovala ho Hin.Greese se na Hinatu namyšleně dívala.
Co to mezi nimi je?"Počkej na mě Hinato jenom Greese posadím jo?"Snažil se uklidňovat Naruto.
Hinata mlčela ..šlo vidět že Greese nemá moc v lásce.
"Naruto děkuju."Poděkovala Greese.
"Neděkuj,já jsem do tebe vrazil-dattebayo."Usmál se Naruto a podrbal se na hlavě.
Greese ho prohlédla očima a chytla ho za límec.
"Greese?"Co to dělá?
Vlepila Narutovi pusu."Sakra Greese co to děláš?!"Okřikl jí a odtrhl od sebe.Slyšel jenom jak někdo za dveřmi utekl.
"Sakra.."Vzdychl a rozběhl se za Hinatou.
"Hinato stůj!"Okřikoval Hinatu.
"Vypadni!Jdi pryč!"Hinata mě nesnáší!Kráva Greese.
Naruto Hinatu chytl za ruku a znova jí okřikl."Stůj!"
"A proč?!Běž si Greese!"Utírala si slzy.
"Ty brečíš?"Naruto Hinatu chytl za bradu a nadzvedl jí hlavu,ta se ale rychle odklonila.
"Ne .."Odsekla.Brečí?Kvůli mě?
Naruto jí objal,ale Hinata ho odstrkovala ..jenže objetí bylo silné."Pusť .."Po chvíli mu objetí opětovala a dala se znova do pláče.
"Neplač."Naruto se musel zasmát.
"Proč se ..směješ!"Řekla Hin naštvaně.
"Protože brečíš kvůli mě .."Usmál se a koukl se Hin do očí.
Hinata se do jeho modrých očí zahleděla ..odsekla hlavou ze strany na stranu a řekla:"Ne."
"Vážně?Tak proč brečíš?"Vyzvídal Naruto.
"Protože ..protože je Greese svině a taky protože .."Přiblížila se k Narutovi a políbila ho."..tě miluju Naruto."
Ř..ř..ř..ře..řekla že mě?Mě miluje?
Naruto byl v šoku .."Řekla jsem něco špatně?"
"Ne..taky tě miluju Hinato."Dlouze Hinatu políbil.

"Roky se táhly a táhly ..já a Hinata jsme byly hodně šťastní.Hinatu milujoval a miluju jí jako nikoho jiného.Pár roků co jsme se vzali jsme si postavily domeček.A taky jste se v něm objevily vy ..takhle jsem se s maminkou poznaly."




1 komentář: