středa 26. června 2013

Stránka padla? O.o


Konichiwa!
Jak už někteří z čtenářů vědí ..stránka Naruto CZ/SK padlaimage.Ale je zde náhrada!
Začalo to tím že chtěla odejít adminka (-Samehada) jedna z nejlepších adminek na stránce.A Katsu si prostě řekla že odchází taky což znamená že jsem samozdřejmně šla i já!I když se nám ze stránky vůbec nechtělo image .Je to dlouhá historie ..kdo byl u příležitosti a hádek určitě ví jaké bylo napětí image.



Změna tématu image 

Napíšu vám taky to že ..jsem se dokoukala na Mirai Nikki ..a BOMBOVÉ!


Sice jsem chvílemi Yuno nesnášela,ale konec byl fakt moc pěkný,dramatický ale hezký image
V Anime se mi líbilo že jsem viděla když si dávají pusu!image Uplně nesnáším scény ve kterých to nevidím ..image

Je jasné že to není jediné anime které jsem dokoukalaimage,ale tohle je,podle mě, nejznámější ze všech co jsem dokoukala.

K dnešnímu deníčku vše image.

Žádné komentáře:

Okomentovat