sobota 27. července 2013

Tak .. a to .. a tamto ..



Proč jsem tak dlouho nenapsala?No .. prázdniny znáte image.
Proč takový název?Jsem na Slovensku!I když zítra odjíždím ..
*
Už mám vymyšlenou novou povídku image .Ale kreslí se takže musíte vydržet.
*
Jak jste si mohly všimnout,tak máme nový blog.No teda jenom šablonu .Protože s Katsu obě žereme Rina Okumura tak proč ne?!image .Jinak s úpravami jsem se teda pěkně nervovala!
První motiv teda vůbec nevypadal tak jak měl vypadat image.Ale já jsem přece na tyhle věci 'machr' takže jsem to zvládla a jsem s tím spokojenáimage,není to uplně ono ale přece jen je to moje práce takže se mi líbí image.



Tak to bude vše?Hai!
Pac a pusu vaše super onee-chan^^

2 komentáře:

  1. yay tak to sme tri co ho zeru ! :3 krasny blog ja na svojom neviem dat poriadne ani pozadie takze... xD inak ten obrazok vysie mi pripomina nudle *w*

    a aby som nezabudla, prajem prijemny zvysok prazdnin ^^ :D

    OdpovědětVymazat
  2. Já myslím, že úpravy super, vypadá to hezky;)

    OdpovědětVymazat