pátek 9. května 2014

It's a life (5)




Jak se dalo očekávat,druhý den do školy Haru nepřišel.Měla jsem takové malé naděje že se rozloučí s ostatními ,,Rin?Víš že Haru odjel že ano?"
Ari Ryouka
,,Jo už asi týden zpět proč?" t-týden?!,,tobě to neřekl?"
,,No .. jo .. včera,"
,,Včera?!Teprve?!To je ale pitomec," Rin se zasmála
,,A víš kam jel?" zeptala jsem se.
,,To ti neřekl ani to?"
,,Ne neřekl mi nic ..!" Nafoukla jsem naštvaně pusu a Rin mě plácla po líčkách aby mě 'vyfoukla'. Začala se mi smát. ,,Haru jel s rodiči na chatu,jezdí tak každý rok.Ale není to jenom tak nějaká dovolená!Přijede tam dalších pět rodin a oslavují,dokonce hrajou hry aby se určilo která z nich je nejsilnější.Myslím že jednou se tam soutěžilo o nejkrásnější členku všech 5 rodin."
,,N-n-nejkrásnější č-členku ..?"
,,Jo!A musím říct že jsou fakt krásné!"
,,A jakto že to tak víš?T-ty jsi tam někdy byla s ním?"
,,No ... kdysi tam jezdilo šest rodin a ta šestá byla moje.Jenže se můj táta neshodl s otcem rodiny Syou a ten nás už nikdy nepozval na další setkání.Měla jsem to tam ráda,ta chata je obrovská!A kluci z ostatních rodin jsou fakt pěkní!" Celá se červenala a ušklebovala.Znělo to jako dost velká zábava,jenže co tam ten celý měsíc dělají?To jako jenom oslavují a hrají souboje?
,,Asi si musíš říkat co jsme tam celý ten měsíc dělala že?" čte myšlenky
,,Jo,ale jak jsi to věděla?"
,,Tak logicky," ťukla si prstem na čelo a zasmála se ,,když jsem tam byla tak to bylo rozděleno na rodiče a děti,všichni jsme věkově stejní a když ne tak jsou s rodičema,mě bylo 15 když jsme tam byly naposledy. S klukama jsme nespali v jedné místnosti jelikož by zkoušeli prasárny.Všichni si mysleli že s Haruem chodím ale to už jsem ho nenáviděla,ale stali se z nás dobří kamarádi.Jednu noc mě holky hecovali ať s ním jdu sama do jedné místnosti.Jako šla jsem tam s ním ale řekli jsme si budeme dělat že něco bylo.Přitom jsme se tam smáli tomu jaké ze všech uděláme blbečky," začala se smát ,,hry se hrajou týden a týden se oslavuje.Takže se tam,až na těch 14 dnů,takhle bavíš a seznamuješ,"
Celkem mě to zaskočilo že se tam dějí i takové věci,kdybych byla holka od někoho z těch rodin nikdy bych ho tam nepustila.


Zazvonilo na oběd,a já chodím jíst na střechu protože si tam odpočinu. Sedla jsem si a když jsme se chystala dát si do pusy první sousto někdo přišel.Byla to Jessica,pravda že dneska nebyla moc na očích .. spíše nebyla vůbec ve třídě.
,,Můžu?" zeptá se.Nevydám ani hlásku jenom kývnu hlavou,oddychla si a sedla si ke mně ,,děkuju,v jídelně bych byla obalená klukama tady jsi jenom ty,"zasmála se ,,ale neber si to špatně,"
,,Neberu,chápu tě," usmála jsem se a pak si všimla že nemá žádný oběd ,,a,ty nebudeš jíst?"
,,Já jím až doma,tady bych se nenajedla nerada jím před lidmi," složila s papíru vlaštovku ,,ne že bych jedla jako prase,to ne!Jenom prostě mi to nedělá dobře," vyhodila vlaštovku a zeptala se mě ,,proč jsi tady na střeše?Myslela jsem že zrovna ty budeš mít kupu kamarádu,"
,,Ráda tady jím,je tu klid,"
,,Aha .." pak bylo nekonečné ticho a mně bylo celkem blbé že jím sama.
,,Ty znáš Takuyu?"
,,A-ano, proč se ptáš?"
,,Em,ne nic .. jenom mě to zajímalo,"
Ach jo, nemohla jsem ani myslet na moje oblíbené jídlo protože jsem měla v hlavě pořád jen Harua.Vzdychla jsem a zavřu krabičku s jídlem.
,,Už půjdu do třídy,"
,,Dobře,"
Cestou do třídy mě zastavila malá holčička a měla v očích slzy ,,Prosím nevíš kde je učebna 7E?"
,,J-jo, nebreč já tě tak zavedu,"
,,Děkuju," začala radostí plakat a křičela na celou chodbu.
,,Pš ..!Už jdeme pojď," Když jsem jí tam dovedla poděkovala a nabídla mi pocky.
,,Já jsem Carrie Clark,jsem tady nová,"to je ta menší sestřička Jess!
,,Dobře,tak já už budu muset jít do třídy,"
,,P-Počkej!Jak se jmenuješ ty?"
,,Ari Ryouka,"
,,Pěkné jméno!"
,,Um,děkuji .."

2 komentáře:

  1. jupííí! :D Už ať je další díl♥

    OdpovědětVymazat
  2. Mám taký dojem, že si Ari našla nové priateľky. :) :) Neviem čím to je, ale obe sestry sú úplne z iného druhu súdka a aj tak sa mi zdajú neskutočne kawai! ^^ Rýchlo si prosím ďalšiu časť. ;D

    OdpovědětVymazat