středa 16. července 2014

EGYPT, WHAT ARE U DOING?!


Yo, Minna! Jak se máte? Dlouho jsem tu nebyl, že jo? Asi tak dva týdny, jak vidím. No, ale mám na to důvod! Přeci jen, byl jsem v Egyptě!

Taky se asi ptáte.. "Jakpak bylo?"
A taky kvizová otázka.."Užil jsi si to?"


Tak vám tedy i odpovím, ale hezky po pořádku! 
No, v prvé řadě jsem se strašně bál letu. Minulý rok jsem taky letěl, ale tenhle jsem nějak pustil do gatí. Sám nechápu proč, jednoduše jsem dostal strašný strach. Ale naštěstí jsem dobře přiletěl i odletěl.
Dovolenka byla..podle mně hrozná. 
Bylo nehorázně horko a neměl jsem nikoho s kým bych se zabavil. A na čtvrtý den..mně odvezli do nemocnice.. Vše to začalo tím, že mně přetrávilo z mléka, které jsem měl na snídani. 
Ale pak..jsem dostal "Faraonovou pomstu". 

Je to v podstatě otrava egyptskou vodou. Jelikož jejich voda má jinou mikro-biotickou strukturu, mé tělo to moc nepřijalo a tak to muselo jít ven a mělo to zlé následky. K tomu jsem dostal úpal a horečky. Je to hnusné. Takové když..zvracíte, ale ven jde jenom voda..pak nic, jakoby vzduch, pak jídlo, které jsem snědl a toho i tak bylo málo a nakonec jsem téměř zvracel vlastní orgány. Celý den to bylo prostě strašný! Myslel jsem, že chcípnu..(jelikož se na to i umírá..).

V nemocnici mně dali na infuzi a pak jsem se cítil lépe. Zbytek dovolené jsem však jedl jen rýži, chleba a pil čistou vodu. Představte si, že si zaplatíte stolování alá Švédské stoly..a sníte to, co běžně doma. Myslel jsem, že fakt umřu. Kvůli mé nevolnosti jsem ani nemohl jíst..celý den. Prostě mi bylo nehorázně špatně, až myšlenka na jídlo mně nesla do koupelny zvracet..

ALE!
Po chorobě jsem byl zdráv a z myšlenky "Chci rychle domů" 
se stala "Nechci jít domů".. Našel jsem si přátelé. Byli mezi nimi Slováci, Češi, Poláci.. Nejraději jsem měl pár animátorů a animátorky. Byli z Itálie a někteří mi přirostli k srdíčku. Ze všech 12 dní, co jsem byl v Egyptě..jsem si užil jenom poslední 4 dny. Ale stejně byli úžasné.

Potkal jsem tam úžasné osoby. Rachele, Valentinu, Coca, Mikiho, Francessca a ostatních. Jsem rád, že je můžu mít v kontaktech na facebooku a mohu s nimi komunikovat, protože mi hrozně moc chybí. Mohl bych i říct..že tam byli sympatický kluci..(ale to tajemství, jak vypadají si nechám pro sebe a své fotky,hihi!)
No co, jednostranní letní láska. (zamilován do Mikiho a Coca)


 A Raki, tedy Rachele, mi bude chybět nejvíce.

(Jo, zas píši jako kluk, ale to je zlozvyk..omlouvám se. Zvykněte si prosím.)

Dovolená jak dovolená. I přes tu nevolnost jsem si jí kousek užil.
Nenapsal jsem sem vše z dovolené..bylo by toho opravdu hodně. Za ty 4 dny jsem zažil hodně krásného a trvalo by to dlouho to napsat. A taktéž si chci něco nechat pro sebe, snad to pochopíte.
Děkuji moc, hlavně animátorům, že mi zpříjemnili dovolenou, i když asi tohle nepřečtou a nebudou tomu rozumět. Ale co. Vědí, že mně zachránili, jelikož jsem jim to řekl. Taky děkuji vám, že jste si tohle přečetli.
One more time..

Žádné komentáře:

Okomentovat