pondělí 28. července 2014

Western 2014





Ahoj! 
Ti co mě sledují na instagramu si mohli všimnout že jsem byla na Westernu.
Na to že to byla moje premiéra tak to doporučuju.Tam se opravdu zastavil čas.

Náš stan ten zeleno-šedý.





Vezmu to uplně od začátku.

Přijeli jsme a něco málo přes hodinu stavěly stan.
Na fotce můžete vidět dva stany.Ten tmavší stavěli 2 lidi a ten zeleno-šedý - tedy náš - stavělo 6 lidí.
Protože už byl večer tak jsme začali grilovat. ňám!





Stan jsme měli hned u takového 'podia' který byl za kopcem a už se tam zkoušelo na noční šou.Nemohla jsem se dočkat protože jenom zkouška vypadala suprově!
Na druhý den jsme vyrazili do městečka.Wow!Bylo to prostě úplně úžasné.
Jakoby takovou uličku zdobily staré budovy ze dřeva.Lidi kolem chodili s kovbojskýma kloboukama (i já a kámoška) a někteří měli takové ty košile a dokonce i boty!
V 10:00 začínal program ale obyvatelé městečka už chodili okolo ve starých šatech.Jedna paní na sobě měla takové ty obrovské šaty.Vypadala opravdu pěkně.
'Moderátor' nám představil manžela a manželku banky,paní švadlenu,květinářku a samosebou i šerifa.
Taky byla přehlídka různých modelu z různých dob.
Potom jsme se koukli na hadí ženu a bylo to fakt něco.
  


Nesmím zapomenout na speciální místo na které se nemohlo (tedy jenom když bylo vystoupení se mohlo).
Hraly se tam vystoupení.Bylo to jako dívat se na film 10D.
Tady máte malou ukázku která byla sice až z druhého vystoupení ale nevadí.

 

Omlouvám se za kvalitu ale služba blogger videa nahraná přes počítač vždycky strašně znekvalitní.



Po prvním vystoupení jsme navštívili aquapark.Nom.Tedy moc aquapark to nebyl (voda byla uplně zelená,tobogán žádný takže jsem moc nechápala proč aguapark) ale díky za to protože byl pařák a na slunci se nedalo vydržet.
S kámoškou jsme dělali uplně kraviny.Skákali do vody a podobně,však to znáte.

Potom jsme objevili úplně úžasnou věc!Dalo by se říct že to byla taková barevná bublina na které se skákalo.Něco jako vytuněná trampolína.




A šlo se na druhé vystoupení (viz.video)

Konečně!Ohnivá šou na kterou jsem se tak moc těšila.Nejde napsat jak krásné to bylo prostě něco úžasného!



Jediná vcelku povedená fotka.
Po šou jsme jeli takovým strašidelným vlakem.Cestou jsme potkali smrťáka nebo nějakého podivína s motorovkou kterou nám dával pod nohy - zvedala jsem nohy až ke stropu.
Škoda že jsme seděli vzadu ve vagónu protože lidi vepředu ječeli a já už se potom nelekla.


Večer jsme zase grilovali a na druhý den jeli domů.

Jak si užíváte prázdniny vy?

2 komentáře: