středa 24. září 2014

It's a life (15)



,,Školní výlet!Nemůžu se dočkat!" Rin poskakovala radostí ,,budeme spolu na pokoji?"
,,Jasně!" kývla jsem hlavou.
Carrie běžela směrem k nám a když přiběhla schovala se za moje záda ,,stalo se něco?"
,,CARRIE!Kde jseš?!!" Jessica vypadala vážně rozzuřeně.Když si mě všimla šla mým směrem.
Carrie: ,,Ari zachraň mě, nechci jí vidět." ,,nechci jí vidět?" proč by jí nechtěla vidět?I když jsem nevěděla pravý důvod tak jsem se chystala jí chránit.
,,Ari uhni," Jessica se na mě koukala vražedným pohledem až mi z toho proběhl mráz po zádech.
Přesto jsem dělala že nevím o čem mluví ,,proč?"
,,Ta víš proč.Carrie to jsi vážně takový srab že se schováváš za zády Ari?"
,,Nejsem srab!" Carrie si přede mě stoupla ,,vážně?!Ty jsi byla vždycky ta co všechno dostala!Mě si rodiče ani nevšímali!Nikdy mě neposlouchali!Vůbec nevíš jaký to je pocit být ta druhá!Kdyby mě někdo chtěl adoptovat bez váhání bych to udělala protože už s tebou nechci žít!Jsi nejhorší starší sestra na světě!"


,,Jessico co to děláš!?" vykřiknu.Jessica se zhluboka nadechla, otočila se a odešla.Když už byla z dohledu pryč zeptala jsem se: ,,Carrie jsi v poho-"
,,Nech mě!" myslela jsem že bude brečet ale ona si jenom utřela tvář a odešla.

,,Co se to dneska stalo na chodbě u vaší třídy?" zeptal se Takuya.
Rin se zasmála ,,to už o tom víš i ty?"
,,Mluví o tom celá škola.Vždyť ty holky jsou něco jako celebrity."
To je i pravda.Jessica je modelka a Carrie je super roztomilá ale .. ,,stejně by mě zajímalo co se mezi nimi stalo že to dopadlo takhle."
,,No co, možná že nám to Carrie zítra řekne.Já jdu, ahoj." Rin nám z dálky zamávala.
Takuya mě chytl za ruku ,,jak šlo včerejší divadlo?"
,,J-jo, v pohodě.Proč se ptáš?"
,,Byl tam Haru, proto se ptám."
Koukla jsem se na Takuyu, koukal se do země a po chvíli mi trochu stiskl ruku ,,mám z něho špatný pocit," Takuya se na mě překvapeně koukl ,,myslím to tak že už to není on, ten veselý člověk který si ze mě dělal srandu už je pryč.Prostě .. zdá se mi že .... je to uplně jiný člověk."
Nic neříkal, oba jsme mlčeli.
,,Nechceš jít dneska ke mě?" Takuya mě pozval do svého domu?!
,,M-myslíš j-jako do d-domu k-k-kde žiješ?" můj obličej se automaticky začal červenat.
Takuya se zasmál ,,no jasně že ke mě domů kde žiju .. s mámou, tátou a mladší sestrou."
,,Ty máš sestru?"
,,Jo, je jí 8 a jmenuje se Misaka." jenom se usměju.

,,Jsem doma!"
,,Vítej doma nii-san!" Mikasa přiběhla ke dveřím a když mě uviděla tak se zarazila ,,kdo to je?"
,,To je Ari."
,,Ahoj, ráda tě poznávám Mikaso," na chvíli se mi zdálo že mi očima řekla ať jdu pryč ale pak to zmizelo a ona se roztomile usmála.
,,Ari onee-chan, ty s nii-san chodíš?" její hlas byl tak trochu psycho strašidelný.
Trochu jsem se začervenala ,,ano."
Nic na to neřekla ,,nii-chan!Upekla jsem muffiny!"
Takuya přistoupil k Mikase a kousl do čokoládového muffinu ,,wow!Jsou moc dobré!" pohladil Mikasu po hlavě ,,jdeme?" zeptal se mě.
,,Hmp!" s úsměvem jsem procházela kolem Mikasy a ona mě probodla pohledem.

 ,,c-co to děláš!?"
Nechápavě se na mě koukl ,,chci se převléct," můj obličej začal rudnout a on si toho všiml ,,na co jsi myslela .. Ari, chche"
,,N-na n-nic!J-jenom mě to p-překvapilo!" Takuya se ke mě přiblížil, ještě bez trika, a pomalu mě přitlačoval ke stěně ,,c-co to děláš?" neodpověděl mi.Moje záda se opřely o stěnu, už jsem neměla kam utéct ,,n-někdo přijde, n-nech toho," jeho rty se pomalu dotýkaly těch mých.Pořád se přibližoval.Zavřela jsem oči.Cítila jsem jeho teplý dech na mé tváři.
,,Onii-saaan!" do pokoje vběhla Misaka.
Rychle jsem ho odstrčila pryč a koukala jsem se na něho takovým výrazem jako 'já jsem to říkala!' ,,co je Mikaso?".
,,Pojď si hrát!" Takuya nahlas vydechl.
,,Nevidíš snad že tu mám někoho?Teďka si nebudeme hrát." Misaka se koukla do země a po tváři jí začali téct slzy ,,proč brečíš?"
,,Onii-san, vůbec si mě nevšímáš od té doby co se bavíš s Ari-san.Už si ani nepamatuju kdy naposledy jsme si hráli."
Takuya se zvedl.Přistoupil k Mikase a klekl si k ní.Chytl jí za ruce.Utřel jí slzy.S úsměvem na tváři řekl: ,,Mikaso, to vůbec není pravda.Musíš si uvědomit že mám povinnosti, záliby, kamarády a teď už i přítelkyni.Snažím se ti věnovat co nejvíce a ty to dobře víš," jeho hlas byl přijemný a uklidňující ,,přestaň na Ari žárlit a chovat se rozmazleně."
Mikasa na to nic neřekla.Stála tam a šlo vidět že se cití vážně nepříjemně.Chtěla jsem s ní vycházet takže jsem se zvedla a šla k ní ,,Mikaso, já nechci aby jsi mě nenáviděl-"
,,Ne!Ty mě nech!Nenávidím tě!"
,,Mikaso nemluv takhle s Ari."
,,Ale ona tě změnila!Už to nejsi ty Onii-san!Já jí tady nechci!Ne!Nechci!"
Takuya zvýšil hlas ,,MIKASO!" její oči se vystrašeně koukly na Takuyu ,,Ari je teďka moje holka, takhle to prostě je!Nedělej scény!"Mikasa s brekem odběhla do pokoje ,,ach jo .." Takuya zavřel dveře a sedl si na sedačku.
,,Ty za ní nepůjdeš?"
,,Teďka by to nemělo smysl."
Potom mě něco napadlo.Zvedla jsem se a šla směrem k pokoji od Mikasi.

Žádné komentáře:

Okomentovat