úterý 7. října 2014

20 things to start doing



2 komentáře:

  1. piju jenom vodu,nesnídám neobědvám (když nepočítám svačinu ve škole a víkendy) a večeři velmi často taky vynechávám, co je dneska zdravé jídlo? o.O kondička je cizí slovo, když stihnu přečíst jednu knihu za měsíc jsem ráda, že jsem ráda ( ikdyž bych si na to fakt chtěla udělat více času), škola mi brání ve spaní brzo, jsem zapřísáhlý pesimista a minulost je prakticky to jediné co prozatím mám... přítomnost nic moc, raduju se pořád, lidi radši nesrovnávám se sebou, meditovat neumím, nemám nic rozdělaného (až na povídky) , odpad třídím, protahuju se ve škole, uklidňující muziku poslouchám jak kdy, pořádek neudržuji, oblečení neřeším, co vytáhnu ze skříně, prostě vezmu na sebe, věci co už nepotřebuji vyhazuju vždy, nevím jak lidem pomáhat, není s kým a není kdy chodit ven :D :D :D jsem tvůj naprostý protiklad :D :D :D OF Kitsune

    OdpovědětVymazat