sobota 17. května 2014

It's a life (6)



Už to bylo půl měsíce co táta odjel.
Šla jsem se ven projít,jdu vedle baráků a v jedné temné uličce uvidím špinavé koťátko.Koukla jsem se okolo ale nikdo nebyl poblíž.Někdo ho tam nechal.Přišla jsem k němu a pohladila ho ,,už se nemusíš bát," koťátko se ke mě přitulilo.Vzala jsem ho na ruce a odnesla domů.
Jelikož vím jak by zareagovala Gerty,koťátko jsem propašovala.Ještě že mám v pokoji místnost s vlastní koupelnou.Kočičce se do vany moc nechtělo tak jsem vzala lavor a to už jí tak nevadilo.
Po koupeli byla strašně roztomilá a hebká.
Zašla jsem dolů pro mlíko a misku ,,kam to neseš?" Gerty mě zastavila v polovině vyšlapu schodů.
,,Em .. dostala jsem chuť na mlíko tak,jsem si ho vzala,"usmála jsem se a modlila se aby mi to uvěřila.
,,A to to budeš pít z misky?" dala si ruce v bok.
Zoufale jsem se na ní dívala stejně jsem musela s pravdou ven ,,ach jo,dobře odhalila jsi mě,"sešla jsem dolů schody a smutně se na ní podívala.
Gerty se zasmála a pohladila mě po hlavě ,,jaké zvíře je to tentokrát?"
,,Kočka,ale je fakt pěkná a byla opuštěná na ulici!"
,,Jo to je každé zvíře co doneseš," znova se zasměje ,,jdu nakoupit," šla ke vchodovým dveřím ,,jo!A přišla ti pošta,"vytáhla jí z přední kapsy a podala mi jí.
Podívala jsem se na obálku ,,Millerová 99/8?Od kud to je?"
,,Netuším,"pokrčila rameny ,,tak já jdu,"
Přišla jsem do pokoje a nalila jsem kočce mlíko ,,em,jak tě pojmenuju?" teďka jsem si ani neuvědomila že ani nevím jestli je to kluk nebo holka ,,je jenom jediný způsob jak to zjístit .. "
,,KLUK!" pro 'úspěch' jsem si hrdinsky stoupla. Přemýšlela jsem nad jménem a pak mě to napadlo ,,Y....Yato ..budeš se jmenovat Yato!" asi se mu to líbilo.
Potom jsem si lehla na postel a z kapsy vytáhla dopis.Otevřela ho a začala číst.
,,Ahoj Ari,
protože jsem od tebe celkem daleko .. nevím kdy ti tato obálka s papírem příjde.Takže!
Dnes v úterý 18.2. ti píšu dopis..Jsou tu pěkné holky,měla by jsi žárlit hehe."
,,idiote," zasmála jsem se.
,,Ne,popravdě .. mi fakt chybíš.
Pořád hrajeme debilní hry nebo pijeme.Je to tu furt do kola ,s tebou by tu určitě byla větší sranda.Nesnáším to tu a těším se až tě znova uvidím.
-Haru"
Zajímalo by mě,jestli s nějakou holkou neuletěl.Protože to pervezácké prasátko by toho bylo schopné.Ale byla jsem strašně šťastná že mi poslal dopis.Přitiskla jsem ho k hrudi a oddechla si.

Ve škole
,,Ari!" otočila jsem se,byla to Carrie a řítila se na mě ,,všude jsem tě hledala!" jak běžela tak zakopla.Všichni se jí začali smát. Povzdychla jsem si a šla k ní abych jí zvedla.
,,Vstávej," podala jsem jí ruku.
Koukla se na mě a začala plakat ,,Ari,ty jsi tak strašně h-hodnáá," potahovala.
Lidi kolem se na mě koukali ,,tak,vstávej," utřela si slzy a chytla se mojí ruky.
,,D-děkuji," podala jsem jí kapesník.Když jsem se na ní koukla byla vážně roztomilá,taková .. křehká.
Carrie Clark
Když dosmrkala zeptala jsem se jí:,,Co jsi to potřebovala?"
Chvíli se na mě koukala a pak radostně řekla: ,,Ari!Chtěla bych tě poprosit o něco důležitého!"
,,Em .. dobře,ale co to bude?"
,,Potřebujeme ještě jednu členku do divadelního klubu a tak mě napadlo že-"
,,Já nechodím do žádného klubu a nemám to v plánu," skočila jsem jí do řeči.
,,H-holky říkaly že nemáš kluby moc v lásce,ale klub je na pokraji rozpadu a jenom ty ho můžeš zachránit," smutně se na mě koukla ,,tak prosím!Ari Ryouko prosím tě aby ses přidala do našeho divadelního klubu," uklonila se přede mnou a čekala na odpověď.
Rin mi do ucha pošeptala ,,Ari .. ty jsi do klubu nikdy nechodila,ale ona je fakt-"
,,Já vím," kolem bylo už celkem dost lidí,jako by byli publikum nebo co ,,tak fajn,"
,,Vážně?!" chytla mi ruce,dívala se mi upřeně do očí a celá zářila
,,J-jo .." nešlo odmítnout.
,,Ari děkuji!Přijď zítra ve čtyři do učebny 7D," šťastně odcupitala pryč.
Lidi kolem si začali šuškat ,,Ari bude hrát v divadle?To bude zajímavé,haha.Nikdy jsem jí neviděla v žádném klubu protože má z nich špatné vzpomínky .. " odešla jsem,připadala jsem si jako nějaká populární holka .. když si tam šuškali.
Sedla jsem si do lavice a dívala se z okna. ,,Ari,ahoj," pozdravil mě Takuya
,,Hoy .. zaspal jsi?"
,,Jo něco jsem kreslil,co ty?Slyšel jsem že budeš v divadelním klubu," to se tu všechno šíří tak rychle?
,,Ano,bohužel .." Takuya se usmál. ,,a co jsi to kreslil?"
,,Ale,takovou abstrakci přímo na plátno," posadil se ,,teďka tělocvik,"
,,Prý hrajeme volejbal," vzala jsem si věci a šla se převléct ,,tak .. v tělocviku," s úsměvem jsem zamávala a odešla.

1 komentář:

  1. Tá mačička je tak zlatá! :3 Tiež by som si ju zobrala domov, keby som mohla... dopis od Harua ma nesmierne potešil. :D haha, a tú scénku s Carrie som si úplne predstavila aj v živých farbách. Súhlasím, niečo také by sa nedalo odmietnuť. (: Tak to som zvedavá na jej nový klub a na jej herecký výkon! :DD Už aby tu bola ďalšia časť. :)

    OdpovědětVymazat