pátek 16. května 2014

Woha


,
asi se ptáte ,,Imouto?Kde je nový díl IAL?!" well .. já se poslední dobou citím strašně unaveně.                                         
Ani nenocuju,nechodím na noční akce do ledničky a to už je co říct .


imageNavíc k tomu všemu proběhla oprava mého  počítače .Už dlouho se mi nestalo že bych v chromu otevřela 10 záložek a nespadl mi počítač zítra sem přidám nový díl i kdybych ho měla přidat minutu před půlnocí!Promiňte že přidávám díly tak debilně  .Proto jsem se rozhodla že díly se tu budou objevovat každé imageterý a imageátek. (zítřek je vyjímka ). To by bylo k IAL.Napsala jsem to stručně a jasně .
A aby jste z toho něco měli,tady máte vtipné video od cosplayerky Onnies .

1 komentář:

  1. Neva, však mne sa to stáva v jednom kuse. :DD Hmm a teším sa, že odteraz to budeš už pridávať častejšie. ^^

    OdpovědětVymazat