neděle 31. srpna 2014

Imouto: ,,Katsu je zpět ..?!" :D


Yo,yo,yo!Měla jsem v plánu napsat dříve ale jaksi jsem neměla ponětí o čem psát a teď už vím!

Pamatujete na 19.července?Kdy tady Katsu přidala příspěvek a pak náhle zmizela.Bude to znít divně ale citíla jsem se na blogu vážně osaměle.Přidávala jsem sama příspěvky a prostě .. prostě to bylo tak strašně .. strašně .. prostě jsem si připadala sama.A potom!Dne 30.Srpna Katsu napsala článek!

1. I tobě Happy-B!Hodně štěstíčka,zdravíčka .. však to znáš 
2. Ano 18.Sprna jsem taky měla narozeniny a dostala jsem hodně dárků.Nemůžu si pomoct ale prostě jeden z nejlepších byla dárková taška plná milkyway!  .. ale taky jsem mohla jet s mojí sestřičkou do Prahy na sraz blogerů.
3. Víte jak teďka všude Icebucket challenge?

  
Dneska je poslední den prázdnin.Já jdu na střední a možná jediné na co se těším je ten obor.Nemám ráda takové ty první dojmy apod..Navíc neznám nikoho v mojí třídě,ani nevím jak vypadají.Doufám že budu mít dobrou třídu a kolektiv.
Asi taky nebudu mít moc čas psát na blog takže moc nepočítejte s povídkou IAL.Určitě si najdu čas abych tu hodila nějaký ten díl ale přece jenom střední už není žádná sranda a já budu fakt makat abych bez problému prošla prvák.

Vám přeju ve škole hodně štěstí!



2 komentáře:

  1. právě že střední je teprve sranda :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo? :D ..taky záleží jakou chytneš třídu,ne? o.o

      Vymazat