sobota 30. srpna 2014

Katsu je zpět...?

                                         
imageYeee...Tady Katsu. Um..pamatujete jsi mně?
Já vím...moc tady nejsem. Bohužel..jaksi mám moc práce. Ale opravdu. Zkuste opravovat 15 povídek, z toho polovina má víc než 100 stran. Je mi to fakt líto. Ode mně povídky neočekávejte.

Ale stalo se toho hodně. I swear!
No..čím začít. Třebárs tím...že vypadám totálně jako kluk.
Jo, hodně lidí mně za to sekíruje, ale vyhrává pozitivum!
Vzorku mého fabulous pysku máte v Ours v části, kde se píše o mně. Nelekněte se a hlavně nebuďte další člen do spolku HATE KRAKEN.





Dále! Naposled jsem přidala 19. července. A sakra. Povídky na zamyslení mně nenapadají, ale když mi svitne v mozku (nepravděpodobné) tak jí sem hned šoupnu. 
Co se týče povídek ode mně..
Momentálně píšu jednu povídku. A zjistila jsem, že když jí dopíšu, pořád mám hodně povídek v plánu. Ale moje tendence je..!! Nezačínej novou povídku, dokud nedopíšeš starou !! 
No a tak to i jde.
Je mi líto. Prozatím budu pořád mimo blogu. Začíná mi střední..a šla jsem...na kousek vyšší level než jsem. Takže to bude náročné. Ale budu se snažit!! 

Dál, dál, dál.
29. srpna jsem měla  narozeniny! 
Tak rád..bych se pochlubila dárečky a v první řadě gratuluji  -sama k její 15-tinám, které byli 18. sprna! Prý starší o 11 dní tak pozná svět lépe jak já, pche. Věk je jenom číslo! 
Co se týče, tohle jsou asi mé nejlepší narozeniny po stránce dárků.


Dárky jsou naprosto úžasné! Dostala jsem Kiss podložku pod myšSpoustu sladkostí Knihu HUNGER GAMES Spešl řasenku a e-linku na cosplay Metalový náramek Elektronickou čtečku knih A pár drobných do kapsy A pak několik dárků od kamarádek jako Pentagramový náhrdelník, kawaii obrázek (ručně malovaný) Izayu s kočičkou, další sladkosti a mnoho, mnoho gratulací a pusinek! 

Knihu už baštím u 9. kapitoly! Zatím co čtu..všimla (píšu jako holka, berte jsi to jako dárek!) jsem jsi, že do filmu dali úplné hlouposti a vynechali 16545613156 věcí. A to jsem jen na začátku. Ale vždycky to tak bylo, že kniha je lepší, než film. Takže všem, co chtějí přečíst HUNGER GAMES.. Ano, měli by jste. Styl psaní je úžasný a hl. hrdinka je fakt dobrá a má mnoho nedostatků. Co by jste na hl. hrdinku neřekli. Doporučuji! 

No, na závěr přeli všem hodně štěstí ve škole/práci. Jak i v životě a tak dále. Prázdniny končí..a mně začíná střední. Těším se. Doufám, že to bude skvělé. I když je to škola, kde se budu muset hodně učit (stejně nebude!).

Děkuji za přečtení a doufám, že budu moct ještě přidat na blog později! Bye, bye Summer Time and Welcome...School/Work.
Něco na povzbuzení!

Žádné komentáře:

Okomentovat