neděle 14. září 2014

It's a life (14)


,,Možná že jsem měla jít přivítat Harua," ležela jsem v posteli s čokoládou.
,,A kdo že je ten Haru?" zeptala se Kaya.
,,Haru je prostě Haru." zasmála jsem se.
,,Měla by jsi se obléct a vyrazit do školy nebo přijdeš pozdě," Kaya se zvedla odnesla mi čokoládu a zavřela dveře.
~riikuma~ | via Tumblr
,,Ach jo Yato, někdy bych chtěla být ty."

Takuya už zvonil u dveří ,,už jdu!" tak rychle jsem spěchala mu otevřít že mi podklouzla noha a před dveřmi spadla.
,,Co to bylo?Jsi v pohodě?" zeptal se Takuya z poza dveří.
,,Ehm,jo jsem v pohodě," s bolestí se zvednu a otevřu dveře.
Takuya měl v obličeji ustaraný výraz.Potom jako by to zmyzelo ,,bože jsi snad úplně blba?" zasmál se.
,,Sklapni." začervenám se.

,,Teď bude číst Ryouka." .. ,,Ryouka!"
,,E?!Co?"
,,Přestaň spát v hodinách dějepisu!" učitelka se na mě dívala vážně děsivě.
,,Omlouvám se," protřela jsem si oči a utřela slinu.
Slyšela jsem jak se mi Takuya zasmál ,,nesměj se mi!" zašeptám ,,proč jsi mě nevzbudil?"
Opřel si hlavu o ruku,koukl se jinam a nic neřekl.


Začervenám se a otočím se směrem k tabuli.

,,Ari-senpai!"
,,Neříkej mi takhle,Carrie,"
Carrie se usměje ,,Yula dneska nepřijde na zkoušku a napadlo mě že když haru vypadá stejně tak-"
,,Haru!?" ... ,,nemyslím si že je to dobrý nápad."
,,Ale proč?Vždyť máte dobrý vztah a on by to určitě uměl zahrát," Carr jásala nadšením.Mě teda moc do jásání nebylo ,,tak já se ho jdu zeptat!" rozběhla se k jeho třídě ,,nebo počkat," zastavila se a koukla zpět na mě ,,mohla by jsi mu to říct sama.Určitě bude rád."
,,N-né!"
,,Proč ne?" s očima koukám do země a neodpovídám ,,chjo .. asi to chápu.Já mu to zajdu říct sama." Carrie se na mě usměje.Přikývnu.

Carrie přišla k nim do třídy ,,Haru-san?!"
,,Není tady, odešel před chvíli někam s Jessicou."
,,S Jassicou?" pomyslela si.
Hledala Harua celou dobu ale nemohla ho najít.Šla si do automatu pro pití ,,ach jo!Kde sakra je?"
,,Carr?Koho hledáš?"
,,Takuya-san .. ?" otevře plechovku s pomerančovým džusem ,,nevíš kde je Haru-san?"
,,Haru?Myslím že jsem ho viděl naposledy s Jessicou .. moc se spolu teďka nebavíme takže .."
,,Nebavíte?Stalo se něco?"
,,No ty víš že já a Ari spolu .." Carrie přikývne ,,a mezi mnou, Haruem a Ari je takový milostný trojúhelník," Takuya se zasměje ,,zbytek už si domyslíš ne?"
,,Hmp.Takže proto mu to Ari-chan nechtěla jít říct."
,,Co?"
,,Ari hraje hlavní roli princezny a Yula prince, jenže onemocněl.Napadlo mě že by za něho mohl zaskakovat Haru protože jsou si celkem podobní."
,,Aha .." Takuya se koukl do země a vypadal sklesle.
,,Řekla jsem něco špatně?"
,,Ne to je v pohodě .. už budu muset jít do třídy,"
Když už byl na cestě ve třídě Carrie něco napadlo ,,Takuya-san!Tak mě napadlo .. co kdyby jsi to hrál ty?"
,,C-co j-já?" začervenal se.
,,Jo!Chodíte spolu takže to bude opravdové a takhle nebudeš muset žárlit na Haru-san," Carrie se zlověstně zasmála.
,,Já ale neumím hrát .. navíc před Ari budu mít strašnou trému .. neříká se mi to snadno ale bude lepší když tu roli dáš Haruovi."
Carrie nahlas vydechla ,,chjo, já tě vážně nechápu.Pak toho hlavně nelituj." on se jenom usmál.
Chvíli se na sebe dívali a po potom Takuya řekl: ,,víš o tom že jsi strašně malinká?"
,,T-to si myslíš ty!Lepší být malý než obrovský až do nebe t-ty,ty obre!" Carrie se naštvaně pokračovala v hledání Harua ,,proč mi tak rychle buší srdce?" 

,,Kde ta Carrie je?" čekala jsem na ní přes 20 minut u skříněk.
,,Ari?" ten hlas.Otočila jsem se a stál tam.Bylo to jako minule když jsme se viděly naposledy.Srdce mi bušilo, cítila jsem jak se začínám červenat ,,hledá tě Carrie."
,,To je první co mi řekneš po měsíci?" byla jsem strašně nervózní.
,,Promiň," koukla jsem se do země.
,,Co po mě chce Carrie?"
,,To ti řekne ona." ... ,,Jak si se m-měl .. ?"
Převlékl si přezůvky a přistoupil ke mě ,,já?Dobře.Ty určitě taky." byl strašně chladný.Už to není ten vysmátý, hodný Haru.V obličeji nebyla žádná kladná emoce, vlastně tam nebyla žádná emoce.Jako kdybych se dívala na tělo bez duše.
,,Haru!Tady jsi!" Carrie přiběhla a dala mu do ruky scénář.
Koukl se na obal ,,co s tím?"
,,Budeš hrát prince!Jsi naše jediná možnost jak zachránit představení."
,,Zapomeň," .. ,,a jen tak mimochodem..nehrál to náhodou Yula?"
,,Onemocněl a před chvíli psal že to nevypadá dobře."
,,To je mi ho vážné líto," nebylo.Z jeho hlasu nebyla slyšet žádná lítost a jsem si jistá že i Carrie to došlo ,,nechci svůj čas po škole trávit v divadle." přehodil si tašku přes rameno a odešel.

na druhý den.
Sedli jsme si do kolečka a Carrie chtěla všem oznámit že představení nebude ,,takže .. představení asi ne-"
Někdo otevřel dveře ,,Haru?"
,,Rozmyslel jsem si to,"
Carrie se po tváři spustily slzy štěstí ,,Haruuu-saan~~" všichni jsme se zasmáli.
...
,,Děkuji"

Žádné komentáře:

Okomentovat