středa 16. července 2014

Kanyan


Je tady další interview s cosplayerkou Kanyan - na přání jednoho anonyma z  minulého článku. 
Rozhovor se trochu táhl jelikož než si Kanyane všimla mojí zprávy trvalo to nějakou dobu  ale jsem ráda že mi aspoň odepsala a taky že souhlasila s rozhovorem  .
Když se vám cosplayerka Kanyane zalíbí tak jí můžete sledovat na facebooku, deviantartu, blogu, instagramu, worldcosplay a na tumblr.

Doufám že se vám rozhovor bude líbit!



Jak dlouho se věnuješ cosplayům?

Už to bude pomaly 5 rokov co som zacala... Prvy cosplay som spravila na ComicSalon v Septembri 2009,ale tak serioznejsie som to zacala brat az okolo roku 2011...

Proč pořád pokračuješ?

Vždy som mala rada karnevaly a vyrabala si rôzne veci a tak... čiže keď som potom objavila mangu a anime a s tým cosplay bolo mi jasné, že to musím vyskúšať! A keď už som to raz vyskúšala už nebolo cesty späť... strašne ma to bavilo a teda stale aj baví.


A tvůj první cosp. byl kupovaný nebo vyrobený?

Môj prvý cosplay bol vyrobený tak ako aj vsetky čo prišli po ňom. Teda až na tie casual, normálne oblečenie si zvyčajne kupujem...

Takže jsi spíše za vyráběné?

No pre mňa áno, lebo ma to vyrábať baví  a keď si ten kostým vyrobím sama bude to presne poldľa mojich predstáv - čo sa s kupovanými cosplaymi nestane...image Ale tak všeobecne nemám nič proti kupovaným cosplayom, nie každý má čas alebo chuť si cosplay vyrobiť sám a keď je tu tá možnosť si ho kúpiť tak prečo nie? Jediné čo mi v tomto ohlade vadí je ak si niekto cosplay kúpi a potom tvrdí, že ho vyrobil. To ma naozaj hnevá , ale inak proti kupovaniu cosplayov nič nemám.


Podporují je tě rodiče?

Ako kedy. Keď akurat nejaký cosplay tvorím tak vôbec, vtedy len chodia a sťažujú sa, kedy už konečne prestanem robiť neporiadok, ako oni výrobu cosplayu volajú (nie,že by to nebola pravda) Ale tak všeobecne aj hej, vždy sa tešia, keď nejaký cosplay dorobím alebo sa mi niečo podarí dosiahnuť .Ak to ale bolo myslené či ma podporujú finančne tak to nie, cosplaye si financujem sama .

Dělají si s tebe děcka legraci?(ve škole)

No momentálne do školy nechodím .Ale tak na strednej si srandu nerobili a na výške ani nevedeli, že robím cosplaye, tak neviem, ale pochybujem, že keby vedeli by si robili srandu .




Chtěla by ses cosplayema živit?


No ak by to šlo tak veľmi rada image, ale cosplay nieje rovno business ktorý človeka uživí... Ano je už pár ludí ktorým to vyšlo, ale neviem, nejak to ani neberiem ako možnosť... Teda nechápte ma zle, ak by sa to nejak podarilo bola by som určite len rada! Ale keď sa na to pozerám reálnejšie tak by som sa skôr zameriavala na kostýmerstvo pre film a divadlo .

Jaký je tvůj životní sen?

No odpoveď na túto otázku bude asi dosť podobná tej predošlej , kedže aj keď si nemyslím, že je veľká šanca že sa to splní , je mojím snom preraziť v cosplayi a živiť sa ním. A ak nie toto hneď druhá varianta je pracovať na kostýmoch a rekvizitách etc. pre film a divadlo (pokial možno mimo slovenska).




Je nějaké místo které by jsi chtěla vidět?


Je veľa miest ktoré by som chcela vidieťimage.Chcela by som sa napriklad pozrieť do Japonska niekedy a určite by som aj aspoň nejakú časť Ameriky a Canady videla, (najlepsie v spojení s návštevou nejakého conu!). Potom by som rada videla Nórsko a všetko tam v susedstve a vlastne... nieje veľa miest ktoré ak by bola možnosť by som nechcela vidieť... a všade by som rozhodne chcela vidieť aj nejaký miestny con .

Máš nějaký divný zlozvyk ?

Som si ista, ze ich mam vela, ale momentalne ma ziaden nenapada .. Ale napriklad toto, aj ked neviem ci sa to rata ako zlozvyk? Ale kedykolvek na mna Eva, Kiri alebo Cube-o, alebo skratka ludia s fotakom ktorych poznam (a niekedy aj nepoznam) namieria fotak, prejdem automaticky a bez zavahania na nejaky derp face Mnozstvo derp fotiek co mam je neuveritelne .


Jaký je podle tebe tvůj nejpovedenější cosplay?

Definitivne moj Wizard z Diabla!! Bezkonkurencne moj najlepsi cosplay zatial



Co si myslíš o roleplay?

Roleplay je super vec, ale zase všetkého veľa škodí ! Nemyslím si, že je potrebné roleplayovať na cone 24/7. Skor by som povedala, že to by bolo už trochu prehnané... ale zase ak to niekoho baví nech sa páči, len si nemyslím, že by sa to malo brať ako samozrejmosť...  Podľa mna je roleplay dôležitý hlavne na pódiu image a potom možno pri pózovaní na fotky alebo na video a nie nonstop, to je už aj trochu nerealne...
Je nějaký jiný cosplayer tvůj idol,vzor?
Nemyslím, že mám nejaký vzor... ale je veľmi veľa cosplayerov čo sledujem, ktorí sú skvelí a veľmi inšpiratívni...



Jak dlouho ti trvá vyrobit cosplay?

To záleží od toho ako je detailný... ale tak najdlhšie zatiaľ bolo asi 3-4 mesiace? Ono by to možno trvalo aj dlhšie... ale ja vždy začnem neskoro takže nieje skrátka iná možnosť, musi to byť proste načas  !
Jaké bylo tvé první anime?

Úplne prvé bolo Sailor Moon a Dragon Ball ktoré som zažrato pravidelne pozerávala ešte ako malinká v telke v nejaku skoru rannu hodinu image


Kdo tě k tomu navedl?

Teraz neviem či k anime alebo ku cosplayu? Ale tak k anime som sa doviedla tak nejak sama? Možno potom časom s menšou pomocou od kamarátky ktorá si fičala na RTL 2 (a rozumela tomu! ) a posúvala nám rôzne anime z tade a snažila sa nám priblíziť o čo tam ide.  A ku cosplayu som sa potom už len nejak prepracovala pomaly odtial...

Japan Expo 2014
Jezdíš i na nějaké otaku srazy nebo jenom na cony?
V živote som bola len na jednom jedinom otaku zraze a celkom mi stacilo .. Čiže ostanem radšej len pri conoch...image

Nějaký vzkaz pro tvé fanoušky?

Fuuu nemyslim si, že mám fanúšikov? Ved niesom žiadna celebrita ani nič podobné... Ale tak môžem dať odkaz pre ludí čo sledujú moje šialené výtvor a možno ich aj podporujú...!  A ten odkaz je: DAKUJEM!! Dakujem za podporu a že ste so mnou na mojej cosplay journey! Dufam, že sa vám môj progress páči a že vás nesklamem! image


Ještě jednou Kanyane
za rozhovor

1 komentář:

  1. <333 Kanya :3 ona je tak úžastá !! som rada , že ste s ňou urobili rozhovor *_*

    OdpovědětVymazat